Andrea Nováková

Čítam, píšem, spievam, tancujem, kreslím, maľujem, fotím, varím…

…. robím všetko, čo milujem.

Nie vždy perfektne, ale vždy naplno!

 

Som úplne normálna žena, ktorá sa v 26-ke rozhodla vziať život do vlastných rúk a nemrhať viac talentom a energiou na zveľaďovanie majetku večne protivného a egoistického šéfa.

A tak vznikla postupne táto stránka. Ako každý “podnikateľ” na Slovensku, aj ja sa musím obracať.

Preto som v pracovné dni od 8:00 do 16:00 finančný sprostredkovateľ spoločnosti Brokeria a.s. a na svoju prácu i firmu som patrične hrdá.

Po 16:00 a cez víkendy som súkromná lektorka a učím angličtinu, základy práce s PC a mnoho iných.

Leave a Reply

